fredag den 3. februar 2012

Opbevaring af sko


I min gang har jeg et indbygget skab, som jeg bruger til opbevaring af mine sko. Det giver et godt overblik, og så er det dejligt at kunne nyde synet af dem, når de ikke er i brug.


Jeg har hængt rundstokke op, som skoene kan stå på. Når man sætter to stokke i samme højde passer de til sko med flad bund, og til de højhælede skal man blot hænge den bagerste stok lidt højere end den forreste, så står de perfekt.


Øverst i skabet er der en hylde til fine skoæsker. Dem bruger jeg til opbevaring af skosværte, såler og alt det andet sko-gear der har hobet sig op.


Midt i skabet har jeg hængt nogle gamle køkkenskuffer, som passer perfekt til opbevaring af solbriller, handsker og små tørklæder.


Nederst er der plads til støvler, og så passer kanten af skabet lige til en række stiletter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar