lørdag den 31. marts 2012

Genbrugsfund

Føler mig som den heldigste genbrugsshopper ever! Har i dag været en tur i min lokale genbrugsbiks, og fandt denne helt fantastiske kæmpestore Bjørn Wiinblad platte!


Jeg er ret pjattet med Bjørn Wiinblads fine motiver, og har i forvejen en stak af de kendte runde årstidsplatter, som jeg bruger som bordskånere, men denne her skal klart op at hænge på væggen.  


Derudover tog jeg mig for en gangs skyld tid til at kigge alle bøgerne i butikken igennem, og fandt en lille stak, hvoraf det bedste fund klart er "Stormfulde højder". Jeg har for nylig føjet den til min "De næste bøger jeg skal læse" liste, og vupti så lå den lige der til en rund ti'er! Yep, en herlig lørdagsjagt!

Translation: Today I've been second hand shopping and found a beautiful 'Bjørn Wiinblad' platter and some really cheap books. A great shopping day! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar