onsdag den 7. marts 2012

Negle inspiration

Jeg går sjældent uden neglelak, og er en af dem der ikke kan få farver nok! 
Men man kan også variere lidt med de farver man bruger og hurtigt lave dem en smule sjovere. 


Eksempelvis kan man lave prikker på en base. 
Jeg har et neglekit med nogle smarte neglelakker man kan lave små prikker med. Men før dette sæt brugte jeg bare enden af en knappenål! 
TIP: 
Sæt knappenålen i enden på en blyant med viskelæder i enden, så er den lidt lettere at holde på!

Lig en klat neglelak på et stykke papir eller andet, og dyp derefter knappenålshovedet i neglelakken og derefter på neglen hvor du vil have prikken.
Der er mange muligheder... man kan også lave små fine blomster og hjerter. Det må jeg vise en anden dag.



Man kan også lave en anden form for french manicure med andre farver. Man kan flere steder købe klistermærker til formålet. Men hvis man bruger almindelig tape, ser det også rigtig fint ud!



Stregerne kan også vende den anden vej.



Jeg sværger til en overcoat der tørre neglelakken superhurtigt. Den hedder Seche Vite Dry Fast Top Coat, og jeg vil til hver en tid anbefale den (og har gjort det til alle der har villet hører på det) da den selv, efter flere lag, tørre hurtigt, så man ikke skal være bange for at gøre andre ting i livet. Det kan vi godt lide!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar