torsdag den 12. april 2012

Inspiration fra Mathilde...

Den fine halskæde Mathilde omtaler her, er et fund fra Topshop i London. 
Jeg tror ikke jeg var faldet over den, hvis ikke Mathilde havde gjort mig ekstra opmærksom på denne fine trend!
Tænkte netop derfor at jeg måtte vise mit Mathilde-inspirerede fund, netop hjemme hos Mathilde!
Billede af outfit som Mathilde efterspørger, kommer senere.


Fik et fint sneak peak af den fine krave Mathilde er ved at lave. I kan glæde jer til at se den!!

Translation: The necklace Mathilde is talking about here, i found in Topshop London. I don't think i would have noticed it, if Mathilde hadn't made this cool blog post!
Outfit picture will come later!
Also i had a sneak peak at the collar Mathilde is making, so cute! Make sure to see it when she puts it on the blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar