onsdag den 11. april 2012

Så fin hun er...

I søndags var der dømt påskefrokost sammen med Sarah og et par andre veninder. Sarah var som altid i et utrolig fint outfit. Dette fangede mig dog særligt, da jeg lige for tiden går meget op i kraver (se indlæg med inspiration til kraver længere nede ad siden), bl.a. er jeg ved at sy en med en masse pailletter, men den viser jeg senere...skal lige være færdig med den.
Sarah havde sat en perlekrave under kraven på en skøn blomstret skjorte, virkelig fin effekt!


Desværre fik jeg ikke noget billede af hele hendes outfit, men hun havde sat skjorten sammen med høje stiletter, jeans og et bredt læderbælte i taljen, der lige gjorde at det ikke blev alt for sødt. Jeg må lige lokke hende til at tage et billede af hele outfittet og lægge op.....Sarah?

Translation: Sarah at our easter dinner wearing a pretty pearl collar underneath the collar of the shirt, just love the look! She put it together with high heels, jeans and a broad leather belt, that gave the outfit a bit more edge....unfortunately I didn't get a photo of the entire outfit, but maybe Sarah will take one herself?  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar