søndag den 27. maj 2012

Køkken kig.

Et lille kig i mit køkken. Jeg bor på 4. sal og er derfor den heldige vinder af skråvægge. Når man har lært ikke at banke hovedet ind i de skrå vægge, er det faktisk rigtig hyggeligt. Og jeg elsker at bo heroppe... Lyset er helt fantastisk, og jeg nyder at kigge ud over byens tage.


Bord fundet i storskrald, og for nyligt malet...


Greb på skabe fra Ikea.



Skab som er fragtet fra Indien. (Vel egentligt et opvaskestativ... der er små huller i alle hylderne...)



Mit fantastiske køkkenskab, som jeg ved et tilfælde faldt over hos Pjot.
 



Elsker virkeligt alt ved det! Farven, håndtagene, og de fine udskæringer... Lidt en blanding af Østrigsk heidi stil og diner stil.



Hjemmelavet tallerkenrække, der for nogle år siden blev brugt til cremer mm. på badeværelset.


Min Farmors fine lampe.




Udsigt.


Diverse genstande fundet på loppemarked.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar