torsdag den 24. maj 2012

Lola Ramona

Jeg har fået de fineste nye sko...eller 'fået' passer jo så ikke helt...men glad er jeg ihvertfald!


Jeg synes det er så herligt at de er lavet i kork, og elsker den hvide sløjfe og kanter...



Lola Ramona er et dansk mærke, der er stærkt inspireret af rockabilly stilen, og absolut blandt mine favorit skomærker! De laver især rigtig mange sko og støvler i en blanding af sort, hvid og rød, og mange af deres sko har den karakteristiske stribede hæl, som på skoene herunder.


Disse sko har jeg haft i et års tid, og brugt virkelig meget. De sidder fantastisk på foden, og så er jeg ret vild med den røde laksløjfe.


Skoene kommer i den fineste skoæske med en skuffe, hvor skoene kan ligge og hvile når de ikke er i brug...

Se mere Lola Ramona her

1 kommentar:

  1. Lola Ramona er fantastiske! Hvor købte du korkmodellen?

    SvarSlet