mandag den 7. maj 2012

Sol, forår og endelig altan!

Det er endelig blevet tid til at flytte ud på altanen. Jeg elsker at indrette den med masser af planter og forskellige dimser i skønne farver og glæder mig til endnu en sommer med masser af dejlige timer i solskinnet...

 Jeg er vild med at have pangfarver på altanen, da det ligesom forstærker følelsen af sol og sommer.


Jeg har bygget et espalier af fine stribede pinde, der forhåbentligt bliver dækket af kravlende planter i løbet af sommeren.


Jeg synes det er hyggeligt at blande en masse forskellige potter og planter, så det får et lidt tilfældigt (hvilket det jo egentlig ikke er) og rodet udtryk.

 Flere pangfarver og en lille lygte til når mørket falder på.


Jeg har forskellige sten og skaller som jeg enten har fået eller selv har samlet liggende, der minder mig om forskellige steder, og et fint stribet plasttæppe som min mor har slæbt med hjem fra Thailand.

Håber i nyder solen derude!

3 kommentarer:

  1. Amazing View af altaner

    Tak til deling!

    SvarSlet
  2. hvor har du købt de pinde til at lave espalier

    SvarSlet
  3. Jeg mener de er købt i IKEA. Det er dog et par år siden, men man kan jo være heldig:-)

    SvarSlet